نمونه پروژه های طراحی وبسایت

Client: Dr Marjan Tavakoli

Client: Iran opple

Client: Melika brick

Client: Artadesign

Client: RSP radiology

Client: Rosalin Fingerfood

Client: Hakim Service

Client: Asadi Silver

Client: Ms paria Mahchian

Client: Head Ayatgaran

Client: Farin Bime Isf

طراحی وبسایت

یکی از روش های مدرن جذب مشتری و بازاریابی سریع و آسان طراحی وبسایت می باشد.با این کار نه تنها گستردگی فعالیت شما جهانی می شود بلکه مخاطبین شما می توانند به صورت 24 ساعته و شبانه روزی خدمات و محصولات شما را دنبال کنند. آژانس تبلیغاتی اختصاصی با به کار گیری تیم حرفه ای در این زمینه تا کنون افتخار همکاری با برندهای مختلف را داشته است و با کمک به آنها در تعامل هرچه بیشتر با مشتریان و معرفی محصولات و خدمات در سطحی گسترده تر موجب بازاریابی بهتر و بالاتر این برندها شده است. با اعتماد به ما و یک طراحی حرفه ای وب سایت، کسب و کار خود را به صورت چشمگیرتر و گسترده تر به معرض نمایش در آورید و حضور خود را در صنعت مربوطه تثبیت کنید.

طراحی وبسایت شرکتی و خدماتی

اولین و مهمترین گام برای داشتن کسب و کار موفق توانایی رقابت با شرکت های هم حرفه و مشابه است.شما می توانید با طراحی حرفه ای وبسایت شرکتی و خدماتی از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید و اعتبار و بازار فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. وبسایت شرکتی شما باید با داشتن خصوصیاتی مانند ساختار مناسب، بهینه سازی و رعایت اصول زیبایی شناسی، حس اطمینان را در مخاطب ایجاد کند و موجب جذب مشتری شود.در این صورت برند شما به صورت برندی کاملا حرفه ای و قدرتمند نمایش داده می شود و موجب حس اعتماد و اطمینان مخاطب نسبت به شما و حرفه شما خواهد شد، که آژانس ما در این زمینه شما را به بهترین نحو یاری خواهد کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی یک وبسایت است که بازدیدکنندگان را قادر میسازد محصولات و خدمات را از طریق اینترنت پیدا کنند، سفارش دهند و هزینه را پرداخت کنند.امروزه با گسترش وپیشرفت فناوری شکل تجارت و تعاملات تجاری تغییر کرده و کسب و کارهای سنتی جای خود را به تجارت مدرن داده است، که فروشگاه اینترنتی از این دسته می باشد.با به وجود آمدن فروشگاه اینترنتی، شما برای نمایش و فروش محصولات خود نیاز به فروشگاه یا مکان فیزیکی ندارید و میتوانید محصولات خود را به صورت شبانه روزی به نمایش درآورید و به فروش برسانید.با این کار علاوه بر بالا بردن فروش و سوددهی خود، به مشتریان هم کمک میکنید که در زمان خود صرفه جویی کنند.

طراحی وبسایت شخصی

در دنیایی که امروزه تکنولوژی حرف اول را در ارتباطات میزند، شما می توانید با توجه به تخصص و یا اهدافی که دارید یک وبسایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیای پیرامون خود در ارتباط باشید و تعاملات و ارتباطات جدیدی نیز به دست آورید. در این گونه وبسایت ها شما در هر صنعتی که هستید به صورت حرفه ای معرفی خواهید شد و سوابق و تجارب شما در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. تیم حرفه ای ما با انتخاب هوشمندانه قالب و محتوا و با در نظر گرفتن هدف و صنعت شما، شما را در حرفه ای شدن یاری میرساند.

خدمات پشتیبانی وب سایت

دقیقا مانند یک خانه یا یک کسب و کار وبسایت هم نیاز به نگهداری دارد.اما با توجه به اینکه نگهداری و پشتیبانی وبسایت کاری مشکل و زمان بر است این کار را به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام برسانیم.روند کار ما به صورت  ارتباطات متمرکز است و ما وظایف و کار خود را در خصوص طراحی وبسایت و خدمات پشتیبانی بعد از آن در یک زمان منطقی و معقول به پایان می رسانیم تا اطمینان حاصل کنیم که حضور آنلاین شما امن و پایدار باقی می ماند.

سبد خرید
× مشاوره