نمونه پروژه های اینستاگرام

صفر تا 100 اینستاگرام

ما صفر تا 100 برندینگ شما در اینستاگرام را به صورت فول سرویس از ابتدای ساخت پیج کاری تا طراحی پلن دیجیتال مارکتینگ ساپورت می کنیم و از تولید محتوای تخصصی و تبلیغات در فضای آنلاین، با شما همراه خواهیم بود. با تامین امنیت پیج شما و رعایت اصول کپی رایتینگ، امنیت و اعتبار برند شما در فضای آنلاین را تضمین می کنیم و در نهایت با معرفی برند و خدمات شما در اینستاگرام به فروش بیشتر شما کمک خواهیم کرد

1-راه اندازی اکانت و تامین امنیت

اولین مرحله برای حضور در فضای اینستاگرام داشتن اکانت است که جز مراحل ابتدایی داشتن یک پیج است .شما برای بهره مندی از یک فعالیت حرفه ای باید بتوانید اکانت خود را بر اساس اصول استاندارد اینستاگرام راه اندازی نمایید.

در مراحل راه اندازی اکانت شما باید اتصالات پیج خود را به فیسبوک و جیمیل  بررسی نمایید.

در طی فرآیند همکاری با آژانس تبلیغاتی اختصاصی اولین اقدام راه اندازی اکانت بر اساس قوانین است.برای اکانت های ساخت شده چک و بررسی اتصالات و اصول اولیه اولین اقدامی است که باید انجام شود ,در این مرحله تامین امنیت بخشی از فعالیت ها می باشد.

2-برنامه ریزی استراتژیک

استراتژی مسیر حرکت برند در راستای دستیابی اهداف است.بازبینی منابع ,پتانسیل ها و اهداف برند جزء مهم ترین فعالیتها می باشد.برنامه ریزی استراتژیک بر اساس استراتژی های تدوین شده صورت می گیرد و در آن اصول زمانی و استانداردهای تولید محتوا و قوانین فعالیت در اینستاگرام اجزای اصلی را تشکیل می دهند.

برنامه ریزی استراتژی باید به نحوی باشد که در طول مدت زمانی منطقی نتایج قابل قبولی را برای کارفرما به ارمغان آورد.آژانس تبلیغاتی اختصاصی با بهره مندی از تیم  متخصص و با در نظر گرفتن موقعیت برند شما,پتانسیل ها و منابع در دسترس ,برنامه استراتژیک را در جهت شروع تولید محتوا را انجام خواهد داد.

3-تولید محتوا

پس از برنامه ریزی استراتژیک و مشخص شدن استراتژی رفتار برند در اینستاگرام نوبت شروع تولید محتوا است.شاخص های تولید محتوای برند ,اهداف ,منابع و پتانسیل های برند و بررسی و زیر نظر قرار دادن مخاطبین برند همواره در تولید محتوا باید در نظر گرفته شود.در این راستا دسته بندی مخاطبین و علاقه مندی های آنها  بسیار کمک کننده هستند .محتوای تولید شده باید بتواند با مخاطبین ارتباط برقرار نموده و برای لحظاتی مخاطب را درگیر نماید.این محتوا است که پل ارتباطی بین شما و مخاطبین خواهد شد.بنابراین باید تمام هنر بازاریابی و تبلیغات خود را در پس زمینه این محتوا باید به کار بگیرید.رعایت اصول بیان شده در دستیابی به نتایج مطلوب تاثیرگذار است  ,البته نتایج به صورت تدریجی و با در نظر گرفتن مولفه زمانی به دست می آید.

4-مانیتورینگ و ارزیابی

در طول مدت زمان فعالیت در اینستاگرام همواره باید به ارزیابی فعالیت انجام شده پرداخت .این ارزیابی ها در تعیین مسیر و ارزیابی تولید محتوا بسیار کمک کننده هستند .مانیتوریگ و ارزیابی ها ما را شناسایی و رفع خطاهای احتمالی همواره یاری می کنند.

عکاسی تبلیغاتی

طراحی وب سایت

تیزر و موشن تبلیغاتی Commercial Ads

طراحی لوگو