تیزر تبلیغاتی

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی در اکثر مواقع نتایج چشمگیری را به همراه می‌آورد؟ در دنیای امروز اشکال سنتی تعامل کاربرد کمتری دارد و مصرف‌کنندگان اکنون نسبت به گذشته توقع و انتظار بالاتری دارند. امروزه مشتریان بازار هدف، می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند. تبلیغات، عاملی کلیدی در اطلاع‌رسانی، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات، برندها و شرکت‌ها شناخته می‌شود. در بین انواع تبلیغات تیزرهای تبلیغاتی بهترین و بیشترین تاثیر  را روی مخاطب دارند.هدف اصلی یک تیزر جلب توجه بازدیدکنندگان است. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای افزایش فروش، افزایش ترافیک وب‌سایت، آگاهی از برند، اعلام عرضه یک محصول و به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به راه اندازی آن، همچنین کنار زدن پرده همکاری یک شرکت با یک ستاره بزرگ استفاده می کنند. شایان ذکر است که مرز باریکی بین یک تیزر تبلیغاتی خوب و یک بنر ارزان قیمت کلیکی که مردم را فریب می دهد وجود دارد. یک تیزر تبلیغاتی جذاب افراد را ترغیب می‌کند تا درباره پیشنهاد تبلیغ شده اطلاعات بیشتری کسب کنند. در تیزر تبلیغاتی از عناوین جذاب، تصاویر چشم نواز برای درگیر شدن ذهن افراد در مورد برند و ایجاد هیجان در مورد محصول جدید استفاده می‌شود.  

لوگو موشن

لوگوهای متحرک، دارایی محبوبی برای بازاریابی و هویت برند به شمار می‌روند. امروزه عصر طراحی گرافیک استاتیک و متمرکز بر چاپ گذشته است. فناوری‌های مدرن فرصت های بزرگی را باز کرده‌اند و متخصصان باید از آن بهره ببرند. طراحان، لوگوهای ثابت را به لوگوهای متحرک و منحصربه‌فردی تبدیل می‌کنند. بسیاری از برندها نیز ترجیح می‌دهند لوگوهای متحرک را به اشتراک بگذارند. اما چرا شرکت‌ها روی لوگو موشن سرمایه‌گذاری می‌کنند؟  

لوگو، مانند قلب هویت یک برند است؛ شخصیت یک شرکت یا یک محصول را نشان می دهد و نقش مهمی در استراتژی برندینگ دارد. یک لوگوی قدرتمند می تواند با مخاطب هدف ارتباط ایجاد کند و همچنین داستان یک برند را بازگو کند. اگر طراحان گرافیک کار خود را به درستی انجام دهند، یک لوگو تصویر برند موثری ایجاد می کند که به عنوان پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی موفق عمل خواهد کرد. لوگو موشن روشی مدرن و پویا برای ارائه یک برند است. لوگوی متحرک، می تواند شخصیت شرکت را نشان دهد و پیام خاصی را به مشتری منتقل کند. علاوه بر این، راه خوبی برای متمایز شدن از رقبا است زیرا یک لوگوی متحرک اصالت را تضمین می کند.بنابراین اگر برند شما به یک ویدئوی پیچیده و لوگو موشن نیاز دارد  می‌توانید از طراحان خلاق آژانس اختصاصی کمک بگیرید.                                                                                                                                   

تیزر همایش،سمینار و گردهمائی ها

مهم نیست که چقدر عالی برای همایش یا رویداد خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، اگر آن را به طور موثر تبلیغ نکنید، ممکن است تمام زحمات شما به هدر برود. شاید قبلا اسلایدها برای علاقمند کردن مخاطبان کافی بود. اما در حال حاضر ویدئو، راهی منحصربه‌فرد و جذاب برای ایجاد هیجان و اطلاع‌رسانی به مخاطبان در مورد رویدادها و همایش‌ها است. امروزه همه‌ی گردهمایی‌ها برای ایجاد تجربه‌ی به یاد ماندنی به تیزرها نیاز دارند.

تیزر سمینار و همایش‌ معمولا بخشی از کمپین بازاریابی است که پیش از رویدادی خاص به صورت آنلاین برای مخاطبان هدف ارسال می‌شود تا آن‌ها را برای شرکت در آن همایش متقاعد کند. بنابراین ویدئو باید حاوی جزئیاتی مانند تاریخ، مکان، موضوع، معرفی اساتید و سخنرانان باشد و با یک فراخوان برای اقدام به پایان برسد. این گونه تیزرها روشی عالی برای تبلیغ رویدادهای شهری، افزایش حضور در رویدادهای شرکتی و عمومی کردن تصویر برند هستند.

موشن گرافیک

دنیای انیمیشن‌های تجاری از رشته ها و سبک های مختلفی تشکیل شده است. کلمه انیمیشن تقریباً هر چیزی را که دارای حرکت باشد شامل می‌شود. یکی از زیرمجموعه‌های انیمیشن، موشن‌گرافیک است. وقتی صحبت از انیمیشن تجاری به میان می آید، موشن‌گرافیک ابزاری واقعاً قدرتمند است. زمانی وجود داشت که طراحی‌های گرافیک تنها در قالبی بدون حرکت بودند، همان زمانی که تصاویر متحرک با کارتون‌های والت‌دیزنی برابری می‌کردند. اما با پیشرفت سینما طراحی موشن به وجود آمد. در سال‌های اخیر پیشرفت نرم‌افزار طراحی و انیمشین موجب شد تا موشن‌گرافیک در دسترس کسانی که مایل به یادگیری هستند، قرار گیرد.     

امروزه موشن‌گرافیک کاربردهای زیادی دارد. برای نمونه، در افتتاحیه برنامه های تلویزیونی، در وب‌سایت‌ها برای ایجاد تجربه کاربری بهتر، منوهای انیمیشن در فست‌فودهای زنجیره‌ای، آگهی‌های برنامه‌ریزی شده در فرودگاه‌ها و رویدادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین وقتی صحبت از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به میان می‌آید، موشن‌گرافیک در همه چیز از تبلیغات پیچیده و داستان محور تا پست‌های متحرک ساده اینستاگرام می‌درخشد.

ADVERTISING teaser

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی یکی از جدیدترین و موثرترین روش های بازاریابی برند کسب و کارها و دیجیتال مارکتینگ می باشد. نوع تبلیغ در میزان اثرگذاری آن بسیار اهمیت دارد . تیزرهای تبلیغاتی با تاثیرگذاری بر جنبه های بصری و به کارگیری شیوه های خلاقانه ، برندینگ و بازاریابی را متفاوت می سازد شرکت رادمان با ساخت تیزرهای تبلیغاتی خاص و زیبا روشی کاملا ایده آل و موثر را برای تبلیغ محصولات و خدمات شما ارائه خواهد داد.

نمونه پروژه های کلیپ و تیزرهای تبلیغاتی

طراحی لوگو

مدیریت و تولید محتوا اینستاگرام

عکاسی تبلیغاتی

طراحی وب سایت

سبد خرید
× مشاوره