الگوریتم های 2023 اینستاگرام چیست ؟

نکات کلیدی در مورد الگوریتم های اینستاگرام در سال 2023 برای بهبود تعاملات و رشد پیج های اینستاگرام

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید الگوریتم اینستاگرام چیست؟ چه کاربردی دارد و چرا هر سال آپدیت جدیدی از آن قابل استفاده است؟ اگر هم می‌خواهید کاربر فعالی در اینستاگرام باشید بهتر است الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۳ را دقیق‌تر بشناسید. باور اشتباه بسیاری از مردم این است که الگوریتم‌های اینستاگرام مانند ذره‌بین رفتار کاربران را زیر نظر دارند.

اما برخلاف این تصور، الگوریتم‌های طبقه‌بندی کننده و فرآیندها برای اهداف خاصی استفاده می‌شوند. این الگوریتم‌ها کاربران را با دنیایی از پست‌ها و استوری‌های مورد علاقه رو‌به‌رو می‌کنند. برای اینکه اطلاعات کامل‌تری دربارۀ نحوۀ کار کردن الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۳ داشته باشید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

تعاملات با دیگران به صورت هدفمند

کوین سیستروم

نکات کلیدی الگوریتم اینستاگرام۲۰۲۳

  • در الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۳ تصویر یا ویدیو، کدام یک پرمخاطب‌تر است؟ نظرات متفاوتی مبنی بر برتری فایل‌های ویدیویی نسبت به فایل‌های تصویری در اینستاگرام وجود دارد. اما جالب است بدانید که از نظر الگوریتم‌ فایل‌های ویدیویی و تصاویر ارزش برابری دارند. اما دقت کنید آنچه اینگیجمنت اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد، مدت زمان حضور کاربران در محتوای شماست. در نتیجه رفتار کاربران در این زمینه نقش پررنگ‌تری نسبت به الگوریتم‌ها دارد.
  • تا قبل از سال 2021، تشخیص لایک و کامنت فیک امکان‌پذیر نبود. الگوریتم اینستاگرام ارتباطات واقعی یا فیک را تشخیص می‌دهد. کم نیستند کاربرانی که با استفاده از بات‌های مختلف یا هزینه‌های گزاف از کاربران فیک و روابط غیرواقعی آن‌ها استفاده می‌کنند. اما اینستاگرام این موضوع را تشخیص می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید پست‌هایتان با شانس بیشتری نمایش داده شود، باید از روابط واقعی استفاده کنید.
  • الگوریتم اینستاگرام به طول متن کامنت توجهی ندارد و همه کامنت‌ها برایش ارزش یکسانی دارد. کامنت گذاشتن برای اینستاگرام نوعی تعامل به حساب می‌آید. اگر فالوورهای واقعی شما زیر هر پست کامنت بگذارند، شانس نمایش داده شدن پست‌های شما در این شبکه اجتماعی بیشتر خواهد شد. کامنت‌های فیک توسط الگوریتم اینستاگرام تشخیص داده می‌شوند و در شمارش کامنت‌ها به حساب نمی‌آیند.
  • الگوریتم‌ اینستاگرام اکانت شخصی و تجاری را یکسان در نظر می‌گیرد. باز هم میزان تعامل هر اکانت با کاربران خود مهم است. هرچه تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها بیشتر باشد، احتمال قرارگیری در صدر محتواهای اینستاگرام بیشتر است.
بیشتر بخوانید

https://www.ekhtesa30.ir/%db%b0%d8%aa%d8%a7-%db%b1%db%b0%db%b0-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/: الگوریتم های 2023 اینستاگرام چیست ؟
الگوریتم اینستاگرام 2023

کلام پایانی : الگوریتم اینستاگرام 2023 (? What is the algorithm)

مقاله فوق اطلاعات جدید در رابطه با الگوریتم اینستاگرام در سال 2023

برای رفع این مشکلات، لازم است که با تغییرات اینستاگرام آشنا شوید و راهکارهایی را برای مقابله با آن ها پیاده سازی کنید. در این بخش از سایت هم مقالاتی در زمینه همین تغییرات از زبان ریبوار آورده شده که دعوت میکنم همراه با ما شده و مطالب را بخوانید. چه در مقالات چه در دوره های آموزش سعی کنید بیشتر با الگوریتم اینستاگرام آشنا شده، تا بتوانید با استفاده از روشهای مناسب، بهترین استراتژی ها را برای رشد پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. همچنین میتوانید از تجربیات دیگران بهره ببرید و با توجه به تغییرات اینستاگرام، روشهای خود را بروز کنید تا همواره در صدر جستجوهای اکسپلو باشید باشید.

تشکر بابت همراهی شما

دیدگاه ها

4 پاسخ

ارسال دیدگاه

نظرات و سوالات خودتون را برامون بنویسید

مطالب مشابه