آشنایی با بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان ؟

طراحی گرافیک

این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

آشنایی با بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان ؟

همان‌طور که می‌دانید صنعت دائما در حال تغییر است و طراحان باید انعطاف‌پذیر و یادگیرنده‌ی مادام‌العمر باشند؛ زیرا تنها در این صورت است که می‌توانند زمینه تخصصی و مهارت‌های خود را توسعه و بهترین خدمات طراحی را نیز به کسب‌وکارها ارائه دهند.

بدون شک شما به این صفحه هدایت شده‌اید زیرا به دنبال بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان برای کسب‌وکار خود هستید.

اما پیش از این به شما توصیه می‌کنیم با انواع طراحی‌های گرافیکی رایج که نیازهای شما را برطرف می‌کند، آشنا شوید؛ در این صورت می‌توانید بهترین شرکت طراحی گرافیک را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

انواع طراحی‌های گرافیکی در بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان

طراحی گرافیک، ایجاد ترکیبات بصری برای حل مسائل و ارتباط ایده‌ها از طریق تایپوگرافی، تصویرسازی، رنگ و فرم است. انواع مختلفی از طراحی گرافیک وجود دارد که هر کدام دارای حوزه‌ای تخصصی است؛ گرچه اغلب با یکدیگر هم‌پوشانی دارند، هر نوع طراحی گرافیکی به مجموعه‌ی خاصی از مهارت‌ها و تکنیک‌های طراحی نیاز دارد.

بسیاری از طراحان در یک حوزه تخصص دارند، اما برخی دیگر بر روی مجموعه‌ای از انواع مرتبط و مشابه تمرکز می‌کنند. در ادامه انواع طراحی‌های گرافیکی رایج  را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان و سایر شهرها را انتخاب کنید و اختصاصی‌تر از همیشه دیده شوید.

طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری یکی از رایج ترین انواع طراحی است. طراحان گرافیک هویت بصری باید دانش کلی در مورد انواع طراحی گرافیک را داشته باشند تا بتوانند عناصر طراحی مناسبی برای همه رسانه های دیداری ایجاد کنند.

عناصر بصری هویت برند، چهره‌ی نام تجاری هستند که ویژگی‌های ناملموس برند را از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها منتقل می‌کنند.

متخصصان در حوزه طراحی گرافیک هویت بصری می‌توانند، لوگو، تایپوگرافی، پالت‌های رنگی و مواردی از این قبیل که شخصیت یک برند را نشان میدهد، طراحی میکند.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی

از آنجایی که مردم همیشه محتوای بصری را جذاب‌تر می‌دانند، طراحی گرافیک به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

طراحی گرافیکی تبلیغاتی، پوستر، بنر، بروشور، اینفوگرافی، تبلیغات رسانه اجتماعی، تصاویر وبسایت و…. را شامل میشود.

طراحی گرافیکی رابط کاربری(UI)

رابط کاربری، شامل همه چیزهایی است که کاربر با آن‌ها تعامل دارد از جمله صفحه‌کلید، ماوس، صفحه نمایش و… . اما در زمینه گرافیک، طراحی رابط کاربری، بر تجربه بصری کاربر اشاره دارد.

طراحی بصری صفحه وب‌سایت و طراحی بصری اپلیکیشن‌ها رابط کاربری هستند.

طراحی گرافیکی مجله

طراحی مجله نوعی طراحی کلاسیک است. امروزه طراحی کتاب، روزنامه، مجلات و کاتالوگ رشد چشم‌گیری یافته‌اند. طراحان گرافیکی که در مجله یا نشریه تخصص دارند، یا با ویراستاران و ناشران برای ایجاد طرح‌بندی با تایپوگرافی و تصاویر کار می‌کنند و یا در آژانس‌های تبلیغاتی در زمینه طراحی کاتالوگ، بروشور، ژورنال و مواردی از این قبیل فعالیت دارند.                                                                                                          

طراحی بسته‌بندی

بیشتر محصولات به بسته‌بندی نیاز دارند تا از آن‌ها نگهداری و آماده توزیع و فروش شود. اما طراحی بسته‌بندی به طور مستقیم با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار می‌کند از این رو، ابزاری ارزشمند برای بازاریابی به شمار می‌رود. هر جعبه، بطری، پاکت یا ظرف، فرصتی است که داستان یک برند را بازگو کند.

طراحان بسته‌بندی، مفاهیم را خلق می‌کنند، ماکت‌ها را توسعه می‌دهند و فایل‌های آماده چاپ را برای یک محصول ایجاد می‌کنند. این امر مستلزم دانش تخصصی فرآیندهای چاپ و درک دقیق طراحی صنعتی است علاوه بر این، به مهارت‌های مفهومی و حل مسئله نیاز دارد.

طراحی موشن‌گرافیک

موشن‌گرافی، در واقع گرافیک‌هایی در حال حرکت هستند که انیمیشن‌ها، صدا، تایپوگرافی، تصاویر، ویدئو و جلوه‌های دیگر را شامل می‌شوند و در رسانه‌های آنلاین، تلویزیون و فیلم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

محبوبیت این رسانه در سال‌های اخیر با رشد تکنولوژی و پادشاهی محتوای ویدئویی افزایش یافته است. در حال حاضر موشن‌گرافی یکی از جدیدترین انواع طراحی است که می‌توان آن را در تمام پلتفرم‌های دیجیتال یافت و تا حدودی یک تخصص جدید برای طراحان محسوب می‌شود.

کلام آخر

امروزه تقاضا برای طراحان متخصص و ماهر در حال افزایش است. هنگامی که به دنبال شخص مناسب برای انجام کار طراحی هستید، دانستن انواع مختلف طراحی گرافیک به شما کمک می کند تا متخصص مورد نیاز خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

اما به شما توصیه می‌کنیم که برای کارهای گرافیکی خود به آژانس‌های تبلیغاتی مراجعه کنید زیرا بهترین گرافیست‌ها با انواع تخصص‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 اگر به بهترین شرکت طراحی گرافیک در اصفهان یا سایر شهرها مراجعه کنید، انواع خدمات طراحی را به صورت کاملا حرفه‌ای به شما ارائه خواهند داد.

در این میان آژانس تبلیغات و برندینگ اختصاصی، با دارا بودن آتلیه طراحی گرافیک و گرافیست‌های مجرب، در صدر بهترین‌ها قرار دارد که می‌تواند انواع خدمات گرافیکی از جمله طراحی لوگو، موشن‌گرافی، طراحی اوراق و ست اداری، طراحی بسته‌بندی، کاتالوگ، بروشور را با کیفیت عالی به شما ارائه کند.

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نظرات و سوالات خودتون را برامون بنویسید

مطالب مشابه